Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

18:03
סקס נוכח על החוף: סיפור בוער של היכרויות יופי עם זר

אמה ג'ונסון היא בלונדינית חמודה עם עיניים אמינות גדולות. זה נראה כמו בוגר מתון של גימנסיה של הנשים. אבל לפני כמה שנים, הביוגרפיה שלה סוף סוף חידש סיפור מיוחד אחד.

התוכן של המאמר

1 שרונות סודיים כל הזמן, באופן כללי, מיושמים

הרצונות הסודיים מתגשמים כל הזמן

לפני שלוש שנים נפרדתי עם חבר, שאיתו התכוונתי לחיות בהר ובשמחה עד סוף החיים. הפער היה מאוד שכולם יודעים, כואבים, לא יכולתי לבוא לעצמי במשך זמן רב. בימי חול עבדו כמו זומבים, ובסוף השבוע להשקות בשפע עם קרעים.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילויות מורכבות מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. זה יותר נחמד להזמין eSquiten, אשר ידגיש את המעמד ותאסוף חברה מצוינת.
דירות דיסקרטיות במרכז

אחרי כמה חודשים, החבר הכי טוב שלי קלייר היה עייף ממנו להסתכל על זה, והיא הציעה לקחת חופשה וללכת שבוע לים, לבקר את ההורים של החבר שלה מיכאל: "שום דבר לא מיותר: רק אנחנו, חול לבן לבן ליטר מרטיני ".

החלטתי שהגיע הזמן להיות חסר משמעות. זה עובר בעצמו אספן במהירות מזוודות, ולאחר מספר מסוים של ימים עמדתי על החוף ליד הקוטג ', כפי שהיה, ביישן מן הנופים התפשטות של החברים של מייקל. כמובן, כולנו יודעים שכמה מהם, ברונטית הבוערת אלכס, עם עיניים כחולות בהירות, אשר לגמרי יכול להתחרות עם גלי האוקיינוס, בפרט, נאבק אותי בנשמה. לא רציתי להזדרז פעולות, אבל כבר הרגשתי שהאווירה מחוממת בינינו. התנזרות ארוכה גרמה לי רגיש מאוד.

בערב, אנחנו עם איך להתבטא, קלרה החליטה, בסופו של דבר, ללכת לבר. לבשתי שמלה שחורה קלה על גוף עירום והתמוסס את השיער. זה מאוד רוצה להדגיש כי זה לא היה מוצלח בשבילי, באופן מסורתי נראה כמו עכבר אפרפר, אבל המצב עצמו הניח על איך לבוא לידי ביטוי, לחשוף את הנשיות שלו. בדרך לארו, פגשנו את מייקל וחבריו, עם חבילה חמה, בראשותו אל החוף. גברים הציעו ללכת איתם, ואנחנו הסכימו בשמחה.

רוח שככה, מישהו צ'זינג. גברים מילאו ברצון את הספלים שלנו, ולא ראינו איך השמש ירדה ליד האופק. ישבתי ממש על החול, מול אלכס. לא נגענו זה בזה ולא דיברנו בכלל, אבל בכל פעם פשוט תפסתי את עיניו לעצמי, צמרמורת פירסתה אותי. ללא ספק, ראוי להזכיר כי אלכס unzipped חולצתו, רקמה צרה חשף את העיתונות הקשה שלו. "מעניין, הוא יישאר רגוע כזה אם ביליתי את הלשון על בטן שלו וירד למטה?"לבסוף חייכתי על מחשבותי.

לפתע, אלכס הביט לי, כאילו הרגיש, מה אני רוצה. פרצתי וסירתי במהירות את עיני: "לעזאזל! שהוא יחשוב עלי? אנחנו בעצם לא מוכרים!"עשיתי לגימה ושכבתי על החול. השמים נסחפו על ידי הכוכבים בכוכבים, הרגשתי כמו חלק קטן, כפי שכולם יודעים, את העולם הבלתי נחשף של התענוגות. בשלב מסוים שמעתי לחישה חמה: "אני אוהב בנות שלא לובשות גרבונים".

הסתובבתי. אלכס נמתח וליטף אותי על הירך. "אתה לא מוגן?"- חשבתי שהוא שאל מ נימוס, שום אישה לא תתפטר לפניו. זה יהיה רע אם לא אשים את העובדה כי כף היד עלתה מעל ושידרה מתחת לשמלה. מישהו קטן יודע שברגע זה הרגשתי מודגש נועז. אנחנו צעירים, חופשיים, סביר להניח, לא נפגשים שוב. למה, לשים את זה בעדינות, לא? אני petried: "ואתה נשמר בטוח בעצמך רק בחברת חברים? אולי בואו נלך מחרוזת?-

אלכס חייך והקפיצה הרימה אותי על רגליו. הבנתי שאני הרבה יותר ממה שנראה לי, וזה אומר, הגיע הזמן להיות, ללמוד אילוצים חסרי פנים. אנחנו עדיין נהרגים על ידי העובדה שאנחנו זהירים, מנסה להיות, איך נוכל לעלות, מעיניו, רץ עמוק לתוך החוף כדי בקתות על מקביל. הם באמת רוצים להדגיש את העובדה כי אלכס לא כתם אותו, הוא לחץ עלי, כפי שכולם יודעים, קיר וודי, שקע את הברך של הירך וגדלתי על שפתי.

הורדתי את ידו אל מכנסי הג'ינס שלו והבנתי שהוא מוכן. אלכס הפך אותי לאחור ונכנסו בחדות. אני בקושי נשמר, כדי לא בהצטיינות באותו רגע, זה היה סוף סוף מתוח. שלו, כמו בראש, כפות ידיים גסות מתוקות רק רק הקניט את הפטמות שלי דרך שמלה. אני נאנק. אלכס מהדק לי את הפה: "שרי, מותק. או שאתה צריך צופים?בגלל החברים שלנו היו קרובים, הייתי מתרגש עוד יותר מדויק.

תארו לעצמכם את הרצונות שלך בישראל קל כאשר אתה אישה ארוטית מאוקראינה. העבודה בישראל תוכל פנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל כדי להרוויח חודש מ -5,200 יורו.

בקושי נשארתי מקליקים, נכנסתי לאחור ואילץ את אלכס לדלוף לי יותר עמוק יותר.

הוא פתחה לי unduttoned ויאצא אותו על המותניים, היא תפסה את החזה שלי ביד אחת, והוא התכופף עם העומס השני. הגוף שלי פירק את השטיפה החשמלית, גנחתי בקול רם יותר: "אלכס, בבקשה, אני כבר לא יכול, לרמות!"אבל הוא משך אותי חזק יותר לעצמו והואץ. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה שלא אכפת לי אם אשמע אותנו, הרגשתי כמו סומפ עלי, סוף סוף, גל בוער עולה. אלכס לחצה את הפטמה שלי, והגל כיסה אותי בראשו. יש לומר שזה היה האורגזמה החזקה ביותר בחיי.

על חוף לא מוכר עם חבר לא מוכר. מה לא ידוע מה לא היה אפילו לפני פרידה. כשחזרנו לחברים, התברר שאף אחד לא ראה את היעדרותנו. שחר בא, והגיע הזמן להיפרד. למחרת, אני נוהג באוטובוס. אלכס הותיר לי את המספר שלו, אבל מעולם לא קראתי. רציתי אותנו לקשור אותנו זיכרון צבעוני, ולא שגרתית. ההרפתקה הקיץ הפכה לנו, כפי שהוקמה, הסוד הקטן היחיד.

Просмотров: 131 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar