Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

19:30
סקס - לא עבור "מגיע": מדוע נוכחות של אורגזמה הוא מיותר לחלוטין עם הנאה

כמעט כל האנשים שייכים למין כאחת הטפסים של מטרות הכשרון. סוף סוף הם נראים בתחום זה יש צורך להתייעץ עם הגבהים האחרונים להגיע לגבהים האחרונים - בדיוק כפי שהוא קורה קריירה או בית ספר. העיקרי "לנקב" עבורם הוא הרעיון שאמר צריך לחוות אורגזמה בכל פעם שיש לך סקס.

התקשות סובייטיות ושאויות של המידע הולידו מסקנה שגויה כי למעשה ליווי - זה בהחלט משהו, פגום, זה מה שאתה צריך להזיז. אבל לעתים רחוקות שמבין כי שירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

זה הולך כמו המחשבה הזאת כל כך נרחב הפצה כי אנשים מסוימים אפילו לא שייכים הקרבה השחקנית המינית בתהליך שלא הגיעה לנקודה הגבוהה ביותר.

סעיפים מכילים

1 Imperotent בסמיכות? 2 מועצת המקצוע של אנשי מקצוע 3 ציון על הכל ולקבל הנאה 4 כיצד לתקן את המצב

ויותר מכל כמעט שקול את היעדר אורגזמה סימן אינטגרלי של פונקציה סקסית. אֲפִילוּ אם זה קורה פעם אחת באפשרויות נדירות.

הכרחי בסמיכות? אני

מתנה משפיע באופן משמעותי על תפיסת המין ועל איכות החיים האינטימיים בכלל. מטפלים מין המכונים כולם יודעים, עמדה דומה "ציווי אורגזמי". הוא עושה לחץ פסיכולוגי גדול כי הוא phenomy מונע הנאה מהקרבה, ובכלל, כוחות לדרוש אורגזמה ומשותפים.

Sexopathologists כבר זמן רב אומרים כי התקנה דומה היא ניתנת להענבה, ועבור עצמו מסוגל לעשות רבים, כפי שאנו מדברים כל הזמן, בעיות sexpile. היא מעניקה לנו להתייחס אלינו למין פעילויות שבהן יש צורך להשיג משהו. ולא לקחת קרבה כמו כדור שבו אתה יכול להירגע וכן לדבר.

מועצת אנשי מקצוע 2

מין מטפלים ויליאם אדונים וירג 'יניה ג' ונסון סוף סוף מאמין כי אחד המפתחות כדי לפתור בעיות sexpile היא שיטת phenmomal: הסחת דעת מהם. "אנחנו משוכנעים את הלקוחות שלנו בעובדה שהם הפסיקו לארוחת ערב ולדרוש בעיקר" עקביות "במיטה. במקרה זה, הם מוצעים סוף סוף להירגע ואפילו במובן מסוים של אדישות ליכולת להשיג אורגזמה.

זה מאוד ביסודו של דבר, שכן הצו האורגזי מייצג דבר ענק במהלך הקרבה. מחשבות לפי סוג "אני צריך" או "טוב, אלא" - רק מקלות בגלגלים שלך. ואכן, במקום איך אנחנו מדברים כל הזמן, לחשוב על כמה טוב לך, אתה מקבל את הראש של מה צריך לעשות הבא, "תגיד מטפלים מין.

ציון על כל E לקבל הנאה 3

כשאנחנו דואגים כי אורגזמה לא יקרה כל כך הרבה, זה יכול להיות הגשמה עצמית נְבוּאָה. במילים אחרות, אתה לא יכול להגיע לנקודה הגבוהה ביותר בלבד בגלל רעיונות מזיקים אלה. זה אפשרי כי באופן ספציפי כי המטרה של כמעט כל התוכניות הטיפוליות היא כדי להמיר באופן קיצוני את הגישה למין, החלפת תחושת ההתרגשות הַרפָּיָה.

למרות הציפייה של אורגזמה בשותק - תופעה רגילה, ביסודו לא להיות מחשבות אובססיביות. לא רק לחשוב כי בכל פעם את הדיוק הגבוה ביותר נקודות. לא סקס רע הוא לא לחץ פסיכולוגי, לא הישג של כמה מטרה EPHEMERAL.

כיצד לתקן את המצב 4

לאיזה כוון להיפטר מזה, כאשר אנשים נהגו להביע, הרסני בכל ההתקנה? להתחיל נסו לסגת מהתרחיש הרגיל, ולהיות במהלך הקרבה "כאן ועכשיו". לשים לב איך אנחנו רגילים לדבר, רגשות מנוסים, לא רוזל הרעיון ש"אל "צריך לקרות עכשיו. אם זה הולך רע, כאן שיטות נפשיות טהורות עשויות לסייע. לדוגמה, תרגילים ב ריכוז תשומת הלב ופיתוח האפשרות להישאר ברגע אמיתי. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%93/

גם לחשוב על O איך אתה מתקשר במהלך יחסי מין. כמה אנשים נוטים לקרבה שתיקה; אבל יש כאלה שמנסים עם איך להגיע, ביטויים מסוימים או מחוות לעלות על בואו של אורגזמה.

תארו לעצמכם שאיפותיך בישראל, כאשר אתה מודל מסוגנן מהפדרציה הרוסית. עבודה בישראל מותרה בפנאי. ליידי מודל מראה הצעה לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל כדי להרוויח מ 5500 $ לחודש.

איך זה היה אם זה לא יישמע, המילים כמו "באים, בואי, cums בתוכי" לא יוביל לתוצאה הרצויה. כל ההפך, השיחה המלוכלכת מתרחשת מעת לעת בדרך הפוכה. הוא באמת רוצה להדגיש את העובדה שבאה אורגזמה, חיזוק לחץ פסיכולוגי על השותף.

תחשוב על איך אתה מגיב לחוסר אורגזמה מ 1 אתה. אם אתה נופל לתוך דיכאון, זה נורא למהר היסטריה - כל זה, בסופו של דבר, מביא בעיות מוצקות יכול להחמיר את המצב בעתיד. במקום מטפלים אלה מייעצים להתמקד באותו טוב, מה קורה במהלך הפגישה שלך או בילוי משותף.

אחרי הכל, אם להמשיך לבסוף בזזו על האורגזמה החסרה, היא מגדילה את הסיכון לחזרה על מצב דומה. זה לא סוד עבור כל מי שהתודעה תתחבר סוף סוף קרבה אינטימית עם מתח, אלא מהתקנה כזו, לא ציפו היטב.

אז זה פשוט להירגע, בסופו של דבר, נהנה. זכור כי סקס הוא הנאה תלוי אם אורגזמה מושגת או לא.

Просмотров: 239 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar