Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

11:59
סקס הנדנדה היכרויות: פרקים שאינם מקובלים בקול רם

הנדנדה היא עישון במין שמזמין את חילופי השותפים. באופן כללי, אנשים מובילים אורח חיים "משתנה" - אלה אנשים שאוהבים להיות סקסי פתוח ולדבר ללא כללים רגילים של מונוגמיה. אז Makar, בסגנון החיים (עוד "LS") יכול, מצד אחד, פשוט bepsed על ידי שתייה עם זוג ולומר סיפורים סקסיים.

התוכן של המאמר

1 קיצוניות של סווינגרים - איך זה קורה? 2 איפה למצוא "נוח" swingers? 3 כמו להסתכל מפגשים swingers? 4 מהו היתרון עבור קִיטוֹר? 5 פרוטוקול תקשורת 6 שוק Swingers הנוכחי 7 פסיכוגרפיה קשורה לגיל 8 למה הם עושים את זה?

מצד שני, הם מחליפים שותפים ועוסקים ב"משחק "(פעולות מיניות). סקס הנדנדה היכרויות מתמקדים בדיאלוג שבירת ופתוח, הן בתקשורת והן במיטה.

הקיצוניות של סווינגרים - איך זה קורה?אני

בֵּין הקיצוניות של סגנונות המשחקים יש דברים כאלה כמו "מכה רכה", אשר שנקבעו על ידי העובדה שאף אחד לא עוסק בחדירה בנרתיק. ב המסגרת של הזוג הזה יכול לעקוב אחר גבולות מסוימים רק ילדה ילדה, רק נוגע, מנשק / בלי נשיקות, בעל פה ולא.ד '.

כל זה זוג עושה את הכללים שלהם, וגבולות עם העדפות דנים בינם לבין עצמם, אבל אז הם מועברים לזוגות אחרים (או אנשים), אשר הם לִפְגוֹשׁ. זוהי מידה מסוימת של פורמליים, אבל תקשורת ו הסכמה הדדית לפעילויות שונות ערבות בין זוגות לא תהיה קנאה או דרמה. זה לא מרוצה, מתפורר דברים מכובדים ביחד.

על ידי אותה סיבה, את swingers האחראי לא לדחוף את הגבולות של אחרים קִיטוֹר. סקס התנופה היכרויות יכול להניח את ההקדמה של כללים חדשים כאשר משחק חדש הוא הציג. מ מגוון של סגנונות המשחקים, גישות, מקומות, גבולות, העדפות ולא.ד '., תמונה החיים מבקשים מספר עודף של היכרויות. כי רק תשובה על השאלה הראשונית; "Swingers מדברים, כאב, לכבד אחד את השני ענייני אחרים ברצון לעשות טוב יותר את הקשרים שלהם ולעשות חברים חדשים ".

איפה למצוא "נוח" swingers?2

כמה swingers מעדיפים אנשי קשר אקראיים במועדונים, במסיבות או בסופי שבוע. אחרים מכירים רק במועדוני הנדנדה.

אחרים אוהבים לפתח ענייני ידידותיים לטווח ארוך בחברה, שם מופיעים אנשי קשר מיניים בשל רמת הנוחות והכימיה עם מישהו. זה באמת אוהב להיות קשר קרוב מאוד עם השותף שלך במשחק, בעוד אחרים מרגישים שזה מאיים על המשפחה, ולהימנע ממנו.

במועדונים אנשים מנסים "מזנון" יכולות - מתוך ריקוד רגיל כדי לראות לשחק עם זוגות אחרים בדרגות נבחרות של פרטיות או חוסר חום. מועדונים - השיטה הלא מסוכנת ביותר כדי לקבל ניסיון עם אחרים מאז הם להבטיח ציות לכללים הנוגעים להסכמה לגעת. מועדונים הם גם השיטה הנפוצה ביותר להרפות את עצמך מראש של חטאים, כמו החדר מלא אנשים שרוצים לשחק השעות הבאות.

כמו להסתכל מפגשים swingers?3

עם עוד הצדדים, מפגשים מוזמנים ללא משחק (למעט מתי כמה נשים לרקוד יחד -. הם עוברים רגילים ברים / מסעדות ויצרו עבור אנשים המסוגלים ורוצים לדבר אין חובות.

שיעורי בית הצדדים הם דומים לסביבת המועדון, אבל עם מספר עצום של חברים ואנשים, אשר פגשת קודם לכן.

רוב הקיטור לתמוך בפרופיל באתר Swingers של היכרויות סקס, כגון SDC, KASIDIE או SLS (הצפנה של אתרי אינטרנט), ולעתים מדברים עם זוגות באינטרנט, לפגוש, לשתות / לסעוד, ולקבוע אילו אשר הם רוצים לשחק אותם. כמה זוגות נוחים לשחק תאריכים ראשונים, אחרים אוהבים לצפות. כל זה מדווח בפרופיל, במהלך התקשורת הראשונית ובאופן אישי במועד.

Victoria Foman Asperspertddorter Sexologist של הקטגוריה הגבוהה יותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים.

מהו היתרון עבור קִיטוֹר?4

אז מקאר, הם מבלים הרבה זמן בניתוח עצמי שיחות יחד.

בסופו של דבר, כאשר אתה מתקשר עם בן הזוג שלך על העדפות אישיות, אתה לשפר חמלה ומודעות. כאשר אתה מדבר על מצבים סבירים הקשורים עם קרבה, עם אחרים, אתה לא מוצלח:

תן את היחסים שלך "אוויר", אשר מוביל חיי מין אלקטרוני; לחשוף מדבקות עם אבטחה ויחסים.

זוג חכם עובר השלבים הם איטיים, כדי לא לעומס את 1, ולא שותף אחר.Swingers, אשר לא עוקבים אחר פרוטוקולים אלה הם בדרך כלל דנים וחשופים Uritracuse צדדים לחברה. אז מקאר למעשה לא משנה איזה זוג זמן רב מערכות יחסים יכולות למצוא שותפים שרוצים להשתמש בסגנון המשחק שלהם אותה רמה של נוחות.זוגות נכנסים לאתרים, מועדונים, נפגשים ברים מקומיים, במסיבות, בתצוגות סגורים בבתי מלון, ב Resorts ו- LS Cluises.

תקשורת פרוטוקול 5

אנשים וארגונים בפופולריות של תרבות וחברות מדעיות ניסה לענות על שאלה זו, ובהטיה מוגדרת יוצר אותם הערכה. דיווחים על Swingers בדרך כלל להפגין תנודות באור הטוב ביותר, תוך שימוש בפופולריות של התקשורת מראים את שמיכות ומלכודות, בזה זמן כחברה מחקר שאינו מדבר הרבה עם כזה החברה, למעשה, אין לא המושג הקטן ביותר של המצב.

In-1, swingers זהים לכל האחרים. אלה חברים מועדון, כמה - רופאים, אחרים - מכניקה אוטומטית, משטרה, אחיות, רופאים, ספרנים, פוליטיקאים, רואי חשבון (כן, אפילו אלה ...), כמורה, אדוקט אנשים דתיים, ספרים וצבא. בקיצור, swingers לא גזע מיוחד של אנשים שמראים סמל לחברות מזהה אותם כ"אחרים ".

אבל יש משהו שמבדיל בין סווינגרים מכל האחרים בחברה שלנו, וזה משהו, יחסים פתוחים בעולם - ומיניות בכלל.

את השוק בפועל swingers6

אכילה מרתקת נתונים סטטיסטיים דמוגרפיים, אשר משתקפים בכתב העת החשמלי. זה אומר לאחר מכן:

תֶקֶן הגדרות של "Swingers" לא קיימים, אם כי ניתן לפרש אותו "הקשר, במה זוג נשוי או זוג המורכב מחסידים יחסים, לפי הסכם הדדי, שותפי חליפין בלבד מטרות צרבובות ». ואז הם מתארים את זה כמו תחזוקה של ראשוני אהבה יחסים ומונוגמיות חושניות עם התלהבות האהבה העיקרית. אלה אנשים נוטים להיות מוגבלים יותר, דתיים, מצפוניים, יותר פתוח, משכיל, פיננסי מאובטח יחס מאשר האזרח הממוצע.

הפרופיל הדמוגרפי של Swingers קובע כי אלה אנשים זקנים מ 30 6 עד 50 שנים, בישות העיקרית עם השכלה גבוהה, נשוי יותר מ 11-20 שנים יש את ההכנסה הממוצעת של תוכן מ 40,000 רובל.

אסקרטים מאומנים רוצים לעבוד עם עשיר ישראל. הם נדיבים ומנומסים. אבל אלה לא הצדדים המוצקים היחידים לעבודה.

במקצועות רבים הוצגו, מעובדים ועובדים לאנשים עם חינוך מקצועי גבוה יותר.

חלקם הועסקו; אחרים עבדו בארגונים ציבוריים כגון מוסדות דבש ומרכזים חינוכיים. נתונים דמוגרפיים של מחקר זה בקנה אחד עם פירות העבר.

פסיכוגרפיה גיל par7

דמוגרפיה של מי להוביל אורח חיים פעיל כולל אנשים אחרים המפורטים להלן. ישיר: רוב הנישואין יותר מ -10 שנים.

תוצאות עבודת המחקר הועברו בעיתונאים מדעיים ברחבי העולם. ראש סמיאט מתמקד בארה"ב, והיו עדיין כמה ניסויים. אבל המספרים הנישאים על 10 באלף 10:

הגיל הממוצע של סווינגרים: 30 שנה (זוגות); בגידות בגיל העמידה בתחילת סווינגרים: 31.4 שנים (SLS); בחורים גיל העמידה: 35.2 שנים (SLS); יותר מ -90% של סווינגרים - בני העצים בגיל העמידה (omouges); כמעט 90% של סווינגרים נשואים או נמצאים ביחסים מתמידים בממוצע 10.5 שנים; זוגות פחות הם bred (בהשוואה עם "מסורתית") בשל שינוי ובגידה; 80% של Swingers קיבלו השכלה גבוהה (omouges); הרמה הממוצעת של חינוך Swingers: 14.1 שנים (SLS); Swingers, בדרך כלל לכבוש עמדות מקצועיות או ניהוליות במקצועות שלהם (omouges); רוב swingers יש שכר גבוה מהממוצע, הם מתייחסים לכיתה מהממוצע לקישור הניהול העליון (Omouges).

מאז עבור swingers הוא לעתים קרובות אופייני יותר מתיר יחס למין, אשר לעתים קרובות אופייני לאלה המחזיקים את הדעות החברתיות הליברליות. אבל אנחנו יכולים לומר כי swingers יהיה יותר "ליברלי" השתייכות החברתית והפוליטית שלהם. נראה כי זוגות אינם קבוצה הומוגנית פוליטית. מהר יותר, דבק באידיאולוגיה מקוטעת, משמרנות ציבורית לליברליזם ולסוציאליזם, והאחוז המובהק אין דעות.

אולי המסקנות הם alegic כי מוגבל אנשים לדבוק מוסר סקסי רציני ומונוגמיה בניגוד לא ההתנהגות המינית המונוגמית של סווינגרים.

למה הם עושים את זה?8

נראה כי הרוב המכריע של אנשים ב עבודת המחקר נאמר כי הם הצטרפו לסגנון החיים משתנה הצעה של זוג בן זוג זכר.

למלא חלומות אישיים בישראל רק אם אתה אישה אופנתית מאוקראינה. אם לעבוד בישראל מותר בפנאי. בנות של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 5,200 $.

זה מובן כי זה אפילו יותר קל לנהל חיים סקסיים פתוח, ולא מסתתר מן הזוג, יותר, קַנָאִי. מאז הגמר הסופי הם סבירים, אז תנאים מוקדמים של האיש - הגברת לא מהלכים מ סקסוף מין היכרויות, מה זה אומר שהיא תומכת בהחלטתו של גבר. שירותי ליווי

על 2/3 בחורים אמרו את זה הציע הנדנדה שלך השותף שלך. הרבעון הפחות של הנשים הודה בכך עשה את זה רק בגלל הבקשה של הבעלים. קוגניציה של תוקף של התפקיד אדם בסגנון חיים כזה תורם למודעות הכללית ובצורך ניסיון כזה. בנוסף, לעתים קרובות יותר הזכיר את הסיבה גברים וגברות המשיכו להוביל את תמונת הנדנדה, התחברו לראשונה עם סעפת מינית לא מסודרת, הנאה מינית ואישית פנטזיה. אשר עבור מופץ יחסי סקסי, רוב האנשים אמרו השתתפות swingers סקס קבוצתי. עם זאת, מספר קטן של המשיבים ציין, כי מעולם לא החליפו שותפים.

מעשים מיניים אחרים היו קשורים למין אישה של אישה, אבל ברוב המקרים בשני המקרים זה זרמו בשלישנות. גברים לא יכולים להתנגד ניסיון כזה, כי הם לעתים קרובות בשל, אבל לא שולט.

למרות העובדה כי השקפת עולם ציבורית כמו לפני המרענן מתייחס swingers ומאמין כי יש להם נישואים לא משביע רצון הם לא מרוצים מן היחסים העיקריים שלהם, אין כל ראיות לתמיכה באישור כזה.

מחקרים רבים מראים שאולי אנחנו עדי ראייה של הפרדיגמה החברתית החדשה הנוגעת לדינמיקה של נישואין ומין אקסטרמאריים בהסכמה הדדית. אולי הנדנדה מובילה לעקרונות של יחסי משפחה ולשנות את הציפיות הרגילות של נישואין מונוגמיה. אני רוצה לציין כי בעיצומו של הכוכבים של עסקים להציג פופ, יש גם אנשים אשר בגלוי טוענים את הרצון שלהם לשנות שותפים. מכיוון שזו היתרון של המקרה ה"דמוקרטי "של תשוקות מיניות, נפתחו אישיותיו הידועות של המערב.

מייגן פוקס ובני הזוג שלו סיכמו הסכם סווינג, שם נאמר כי בגידה לא נחשבת כזו אם שניהם השתתפות בו. במילים אחרות, היכרות הנדנדה נאלצו ליהנות. אבל ביל קלינטון היה לעתים קרובות עם אשתו ג 'ניפר Flauers, כי בן הזוג החליף את עיניו והפך לסבית. ג 'ולי עם פיט באופן כללי, הפעם הראשונה ביחסים פתוחים, להיות לא Swingers, אנשים חופשיים. דמי מור וקוצ'ר החלו גם להתאמן סקס הנדנדה. ויהיה smitht עם אשתו ג'אדי פינקט הכריז בגלוי לחץ על כנסים מוכנים לישון עם זוגות אחרים.

אחרי פגישה עם אחרים, swingers לארגן מה נקרא "משוחזרת סקס". ואם כל הערב היה ללא דרמה, פעילות זו מצורפת לקשר יחסים.Swingers הסר את היתרונות לא מרגעים מיניים שהם מבלים עם אחרים (טוב, אולי מעט), ובגלל הצמיחה של עצמם ואת משלהם מערכת יחסים.

עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

לא כל הזוגות מרוחקים למין הנדנדה היכרויות. ויותר ממחציתם אינם מנוהלים באחריות הנופלת. לכן, לפני שהוא לפתות לתוך המיטה של ​​אנשים של צד שלישי ולשנות שותפים, אתה צריך לשקול את כל "עבור" ו "נגד" שלוש פעמים. באמת, swingers סקס הוא רמה שונה לחלוטין. אנשים ללא כל קומפלקסים מרגישים כאילו הם נפלו לתוך פורנו, והשתמשו במלואה לאווירה זו. אבל דברים לעתים קרובות לא לעמוד בדיקות דומות. קנאה לעתים קרובות לוקח את עצמו, ואחד השותפים כבר לא יכול להסתכל על חצאי שלהם, כמו קודם.

Просмотров: 826 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar