Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

21:24
שגיאות התנהגות של גברים

כי מעולם לא היית צריך לחשוב על העובדה שכל הידע שלך על גברים, כל מה שאמא אמרה או חברה אינה עולה בקנה אחד עם המציאות? לא היה כזה שאתה, כפי שהיה, בסדר, ניסה לרצות שותף, ובתגובה, הורשעתי בו מוטרד ואפילו איך אנשים היו רגילים להביע, אכזרי? האם זה קרה שאדם כאילו הוא הוחלף גם, הוא לא עשה כל כך כמו מערכת היחסים הראשונה? אם לפחות אחת השאלות האלה שנתת חיובי, סוף סוף, את התשובה, אז אתה יכול לברך אותך עם העובדה כי אתה פשוט לשחות על ידי איך אנשים רגילים להביע את החיים, ואת המציאות הטובה ביותר במודע. באופן ספציפי, זה מאלץ אותך לחשוב על איך להבין את עצמי, אדם, לבנות דברים חזקים לבנות, אשר, איך להימשך את כל חיי.

בסיסי, אתה מגיע באופן שווה למודעות שזה ביסודו לא רק בסופו של דבר, כדי לממש את ההתנהגות של החבר 'ה, לנתח את הצרכים ואת האינדיבידואליות של העולם הפנימי, ולנתח עמוק את ההתנהגות שלנו. דירות דיסקרטיות במרכז

עכשיו לבקש את עצמך שאלה: אולי אתה עצמך דוחף קצת אדם רע? תחשוב על המילים שלך ואת הפעולות. אולי במיוחד הם מובילים לרגשות שליליים וכעס?

לא, אף אחד לא טוען כי אתה עושה ponaco על איך אנשים משמשים להביע. זה הולך טוב, אבל כמעט בכל האופציות במיוחד בגלל אהבת הגברת, בסופו של דבר, עושה טעויות רבות, התירוץ אשר טיפול וצדק. זה עובר בעצמו, האהבה הגדולה ביותר הזאת גורדת לילדים דחופים, הורסת משפחות וחיי אדם בודדים.

מה הם הטעות הטעות

הגיע הזמן לתת את המאפיינים של הגברות.

נשים לשים את עצמן מתחת לחבר'ה, להקריב את חייהם למענו. תארו לעצמכם את המצב שהגעת לחנות לסוכריות, אבל שלך, איך אנחנו כל הזמן מדברים, אין אהבה, יש רק עוגיות כמו בן הזוג. ומה עדיין תעשה? רוב הגברות תקנה מה הלוויין שלהם אוהב, כי הם, זה הפך, יכול לאכול מה הוא, ואדם צריך לרצות. בכך לשים את עצמם למטה. לעתים קרובות אנו מפחדים לנסות לאבד את החבר 'ה, ובגלל זה אנחנו מסרבים:

  • יקיריו, חברים וקרובים, אם הם לא אוהבים במיוחד לגבר.
  • מתוך תחביבים ואינטרסים, אם סוף סוף טוען שזה לא ישים.
  • חלומותיו, כך שהוא הצליח ליישם את עצמו.
  • רגשות משלו, שרוצים להיות כל הזמן אלה, מה נחוצים לגברים, לא אם כי הם חולקים רגשות וחוויות.
  • אישה מנסה עם כל כוחותיהם, זה הפך, כדי להבטיח כי משהו שהיא עושה קודם לכן, לא ממש חשוב כי הגיע הזמן להתרכז ביחסים. אני חייב לומר כי בפועל יש שונה לחלוטין. מה שלומך, זה הופך להיות מסתיים, היא הופכת איך אנחנו כל הזמן מדברים עם מה שעשה בעבר.

    לפני שאתה סוף סוף להביא את הקורבן האישי שלך, לחשוב למה זה הכרחי בשבילך, אני אביא סירוב כמה אנשים חושבים, בעבר החיים. וזה המקלחת הנכונה לאפופורציה ודיכאון.

    כמה פיתויים מהירים... כללי התנהגות...

    אי אפשר לציית לגבר למאה אחוז, להתחתן רק איך להתבטא, לחיות כמו הכל. לא צריך, באופן כללי, לזלזל, בהתחשב בכך שאתה בעצמך לא מסוגלים להשיג משהו בחיים האלה, מתחיל להסתתר מרחבי העולם על איך אנשים התרגלו להביע את גבם של שותף. כפי שלא היה מוזר, אבל כן, הוא ראש המשפחה, הוא חייב להדליק את המוקד, והגברת מחויבת לתמוך בנקודה זו. זה עובר בפני עצמו, אבל המשפחה של התקציב באמת, כאילו חזק, COC אנחנו מביעים, אז כאשר שני אנשים יהיו שווים.

    אל תהיה האיש של אמא, תעשה הכל בשבילו. נסה קצת פחות לנהל ולבסוף לזכור מה לעשות. על אדם צריך להטריד, אבל אתה לא צריך להפעיל את הפנים בין האימה, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר טיפול וטיפול. אם הוא, כפי שהיה, זה לא עושה את זה בבית, לא להתאבל, תן להם לעשות הכל. אדם צריך לפחות כדי לדבר כדי להרגיש חופש בחירה.

    אהבה, כפי שאמרתי כל הזמן אומר, אדם אמיתי, ולא הומצא על ידך. זה יהיה נאיבי להניח כי הרגשות שלך מסוגלים מאוד, סוף סוף לשנות.

    Просмотров: 110 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar