Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

18:03
נשיקות לאחר מין אוראלי: חשוב או לא? התשובה כאן!

סקס אוראלי עד לאחרונה גילה קבוצות בודדות של אנשים שהאמינו שהיא משפילה אדם אחר. עם הזמן, הסטריאוטיפ כמעט נרגע בקיץ, אבל השאלה נשארת רלוונטית: כמה חשוב הנשיקות ואת הצורך אחרי סקס אוראלי?

התוכן של המאמר

1 תפיסה סקס אוראלי 2 ואת הדלפק 3 צד אסתטי

תפיסה אוראלי סקסי

יש דעה כי סקס אוראלי הוא בכלל לא מִין. Pragmatists לשקול סקס לפעול בלעדית הנרתיק חדירה לא מבינה למה אתה צריך סוג זה של ליטוף. למעשה, דברים הקור הוא קצת שונה:

גירוי אוראלי מגביר את רמת הביטחון בין השותפים. לא כולם יורשו לעשות את זה. אם השותף הסכים לעסוק במין אוראלי, אדם אחר ישמח, כי היחס מופיע בדרך זו. במקביל, הסירוב אינו נעים בשל העובדה כי היום מישהו לא נגמר, אלא בגלל יחס squeamish לגוף. באמצעות מין אוראלי, אתה יכול לספק יותר הנאה מאשר במהלך הנרתיק או אנאלי. בתהליך, ללטף ידני, חומרי סיכה שונים וצעצועים. סקס אוראלי מספק מצב רוח טוב. רגשות חיוביים והורמונים המבלבלים במהלך קבלת הנאה לתרום להסרת מתח ורוגע. לא בכל פעם שאהוב שלך יש מצב רוח לקיים יחסי מין. יש הרבה סיבות: מתח, עייפות, ניסיון. במקרה זה, עדיף לנקוט ליטוף אוראלי, כי שותף לא יכול להיות נרגש מספיק עבור סקס נרתיקי בשל מחשבות חיצוניות. בנוסף, סקס "מתוח" כזה לא יביא הנאה יהיה אפילו יותר מתח עבור הגוף. ליטוף אוראלי הם דרך מצוינת לשתותף שותף. כמובן, כאשר יש לך סקס נרתיקי, זה גם אפשרי, אבל במקרה זה כל הכוחות קל לשלוח לשביעות רצונך של אהוב שלך. אם אתה לכבוש מינים אחרים של מין (בפרט, סקס אוראלי ב posse 69) קשה להתרכז אך ורק על ההנאה של שותף. זה יכול להראות את כל ספקטרום של רגשות ואמון.

תפקיד ביחסים, אבל כמו נשיקות לאחר מין אוראלי? האם אפשר לעשות סקס אוראלי לפני נשיקות וכמה בטוח.

מֵאָחוֹר ואת נגד 2

נשיקות לאחר מין אוראלי ניתן להשוות עם סנונית זרע.

בישראל, אין דעות קדומות, אם אנחנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מבינים את זה בתורו, eSquiten היה פשוט ללוות את השותף במקרה, שומר את השיחה ואת מודל ליווי של בכיתה VIP הופך להיות סימן של מעמד.
דירות דיסקרטיות

אנו מדגם את המצב: הנערה מציצה, הרגע "x" מתקרב, ולאחר שפיכה, נבחרת נדחה ומשאיר אדם לבד עם התוצאה. מסכים שזה יהיה לא נעים. פעולות דומות מדגימות גישה סקוואנית. קרא עוד על אם זה נורמלי כאשר הנערה נשיקות לאחר מציצה, אנחנו קוראים במאמר שלנו עוד יותר על ידי הפניה.

מוסיף חדות: מחווה כזו תהיה השלמת טובה. זה יהיה להתעורר בתשוקה שותפה ולהעלות את מצב הרוח. זה יהיה לא נעים אם אדם אהוב פשוט לסיים ולהתחיל להתלבש מלנכולי.

Hasom להמשיך: פעולה זו יכולה לעורר שותף חזק יותר, אשר יוביל לקרבה. זוהי הזדמנות מצוינת להירגע ולהכין, להוסיף הסחה למערכת יחסים ולנסות משהו חדש. אין צורך להראות תשומת לב לזה בכל פעם, אבל מעת לעת היא תיהנה חיי מין.

נוכחות של חיידקים: לאחר מין אוראלי בחלל הפה מצטבר מספר רב של חיידקים. אם אדם עומד בכללי היגיינה, אין כמעט סכנה. חשוב לעסוק במין אוראלי עם שותף מוכח או להשתמש בקונדום, כי זיהומים רבים מועברים במהלך חיבה אוראלית:

שֶׁל אֵיבְרֵי הַמִין הֶרפֵּס. עַגֶבֶת. זִיבָה. דַלֶקֶת הַכָּבֵד (א ב ג). קונדילומס. Chlamydia. HIV.

ארבעה מחלות שאריות מועברות לעתים רחוקות בדרך זו, אך ההסתברות של תוצאה לא רצויה קיימת. אז, אל תשכח את "פטריות" הצומח - קיק לאחר מין אוראלי - תופעה תכופה למדי.

אסתטי Side3

לכל אדם יש מוסר משלה ואת החזון של המצב. כמה לשקול סקס אוראלי עם משהו לא סניטריים ולא נפשיים, המבוססים על הטעם שלהם ואת השקפות העולם.

לכן, ניתן להסיק כי נשיקות לאחר מין אוראלי הם העדפה למדי מאשר המחווה הנפוצה.

במשקל "עבור" ו "נגד", יש לציין כי כל פטיש יש זכות להתקיים אם שני השותפים לקבל הנאה מהתהליך.

כדי למלא את הרצונות שלך בישראל היסודי, במקרה שאתה ילדה אלגנטית בלארוס. ניתן לעבוד בישראל בתחום הפנאי. ליידי מודל מראה הצעה לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל כדי לקבל מ 5600 יורו.

האם זה חשוב?? שאלה זו שווה אדם מועדף כדי לגלות את דעתו ולקחת החלטה כללית. על הדעה הגברית על הנשיקה לאחר מציצה לקרוא במאמר שלנו עוד יותר על ידי התייחסות.

לא משנה אם מישהו אוהב את המחווה הזאת או לא, ההיבט העיקרי של כל מין הוא בטיחות. חשוב לטפל בבריאות של השותף ולא לתקוף, רוצה לקבל נשיקה. הכנה לכך - צעד חשוב עשוי לרכוש קונדום. אחרת, זה אולי נשמע כישלון לא נעים.

Просмотров: 143 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar