Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

14:05
מין תנוחות יושבות על כיסא: שבעה טכנאים שיבואו לטפס מהמיטה

מסכים, מעת לעת יש, כך שאתה צריך לקיים יחסי מין, בכל מקום, אבל לא במיטה. התנאים המוקדמים יכולים להיות השונים ביותר, החל מחסור במיטה לא מתכוונת או צינור לא נוח שפורסם, מסתיים עם הרצון לעשות קצת חידוש לתוך חיי סקסי.

בישראל אין אזור דעות קדומות אם נדבר על עבודה בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. בהחלט כל אחד מודע לכך Esquiten היה רק ​​מלווה על ידי הלקוח באירוע, תומך בשיחה ובלווה אישה VIP בכיתה יהיה מחוון הסטטוס.

כך שבנקודה המיוחדת ביותר היא לא להיות במצב לא נוח, זה תמיד שימושי יש תוכנית חילוף "x".

התוכן של המאמר

1 שבעה הודעות עבור סקס "יושב"

סקס להקסים הוא סביר בכל מקום בבית שלך. נסו לעשות את זה על הכיסא, טוב, או על הכיסא. אתה לא מאמין שזה יכול להיות? ואז לתפוס רשימה של שבעה הודעות למין יושב על כיסא. באופן כללי, בכלל, לא בהחלט לדבוק בכללים, אתה יכול להראות יצירתיות לבוא עם מיקום המתאים לך.

תשומת לב ישירה. למרות העובדה כי תנוחות אלה מומלץ לקיים יחסי מין בצמד, אתה יכול למלא את "סולו" שלהם. צעצוע סקסי אהוב, או אפילו שניים, לסייע להתמודד עם המשימה. במסגרת תפקידו זה, הוא נוח מאוד כדי לעורר את הדגדגן עם האצבעות או צעצוע למבוגרים, חיזוק התרגשות מתקרב אורגזמה.אין פרלמנט? Ine הוא מבולבל להשתמש צעצועי מין. דילדו, ויברו, אוננות - כל זה הוא המציא את הרגשות הבהירים ואת היתרונות של פריקה מינית.

7 תנוחות עבור "יושב" sex7

רכיבה על כיסא

כמו המיקום הטנטרי המסורתי של YAB - Yum, תנוחה זו תורמת להולכיות כמו הגדלת ההתרגשות הסקסית. הדגש העיקרי בו נעשה לא כל כך על החדירה והתנועות הדדיות, כמה נשיקות לטווח ארוך וללטומים הדדיים, השותף עשוי לעורר עוד את השד או הישבן.

שותפים נפרסמים על ידי פנים זה לזה. האיש בא על ספה או כיסא, נשען סביב הגב, ואשה, ורגליו כפופות על ברכיו, על זה על זה. האיש יצטרך לציית גם, להרים את הגברת בידיהם תחת הישבן, "לכפות" את הקצב שלהם.אל צער, כדי לבצע טריק דומה, אישה צריכה להיות שרירים מפותחים היטב של הרגליים - לא כל גברת תחת הכוח כדי למלא את הנהר כמה מאות קטנים squats. אז לא להפוך משחק אהבה לתוך מרתון ספורט, שותף טוב יותר להתמקד על כל השוק, לקחת את המיקום הברך הניתן - לזוז הרבה יותר קל.כדי לבצע את המיקום הזה, כיסא צר, נמוך עם deadlords רך הוא מושלם. עבור החדירה העמוקה ביותר של השותף עשויה להפיל את פלג הגוף העליון של הרגליים של אדם להתקרב אליו. לצמיחה של משרעת התנועה של הנערה, עדיף לחדש את הרגליים בכיסא וקוצצים בקצב, לרדת לחבר גבר. במקרה זה, היוזמה כולה תהיה ב"ידיים הנשי ", היא תשמור על מהירות תחת שליטה, עומק החדירה ואפילו כוחו של הדחף.

סקס אוראלי או ציצת ​​על כיסא רגיל

סקס אוראלי על כיסא - זה נוח מאוד מרגש. בתהליך של משחק אהבה, שותפים ניתן לשנות במקומות לסירוגין ללטף ולתת כל הנאה. אין טאבו או הגבלות (באופן טבעי, לא לספור את אלה שתסכים מראש), אתה יכול להיכנס למהלך הכל: דילדו, אוננות, ידיים, לשון וספוגים. העיקר הוא כי שניכם אהב את זה.

בן זוג אחד מגיע בכיסא, נשען לאחור על הגב והטומה את הרגליים בתנאי השם, והשני ממוקם לפניו על הברכיים. במקרה זה, היוזמה כולה באה מאחד מי הוא זוג זה מוביל, השני נשאר רק כדי להירגע ולקבל הנאה.

טכניקה קווינינג מוכר לחלוטין לאוהדים bdsm. "מאולץ" מין אוראלי בתהליך, אשר הגברת יורדת על פניו של אדם, ושניהם שותף עם כל זה מקבל הנאה פריקה אורגזמית, עדיין לא הפך משהו אקסצנטרי. חיזוק התרגשות סקסית עקב הגשת או מול השכיחות במשחק משחק תפקידים הוא תופעה רגילה לחלוטין. אם ציצת ​​מכניס אותך יותר ויותר, זה הגיוני לרכוש כיסא מיוחד - כיסא Queening.

ריקוד ארוטי על הברכיים

לתנוחה זו, שרפרף יציב עם משענת משענתה ללא קרקע וגלגלים הוא גם שימושי, גם קיר ללא ציורים ותכונות עיצוב אחרות.

השותף מגיע על הכיסא, קרוב יותר אל הרגליים ומשפשף את הברכיים בקיר. אישה מרוצה מהחלק העליון, האלקת את פלג הגוף העליון שלו, אבל לא לחצה קרוב, אבל להיפך, נראה כי הוא הוסר, וטפס בחזרה על הקיר. אם ויברטורים סטנדרטיים ידניים לא מגיע לך, לחשוב על מכונית סקס.ובכן, קדימה עבור רגשות חדשים?האידיאל ביותר לעשות עמדה זו על כיסא אלסטי רחב, ספה קטנה או עות'מאנית בת קיימא.

צעצועים מודרניים אין שום קשר עם הדוגמאות שלהם ארוכת טווח. זה אפילו לא דורש "התערבות ידנית", הנהלת המצבים מתרחשת באמצעות הבקשה בטלפון. נערות ליווי בהרצליה

כס המלוכה

עבור עמדה זו, כיסא רך עם משענת נמוכה ורפסים חזקים יהיה שימושי.

אישה רוכנת קדימה, מונחת על החזה באחורי הכיסא הרך, ועם ידיו באלבדס. האיש מחלחל לתוכה מאחור ובלי עזרה של אחרים מחזיקה בשליטת קצב התנועות ואת עומק החדירה.

לא רוצה חדירה? השתמש בעמדה זו עבור חיבה אוראלית. השותף עלול ליפול על ברכיו ולעס את איברי המין של הנערה בזמן שהיא מרגיעה, נהנה

תמיכה רגל עזר

עמדה זו מתאימה למין הנרתיק והאחורי. בחירתו, אל תשכח סיכה, חומר סיכה טבעי הוא כנראה לא מספיק לחדירה ללא כאב קל הזזה.

למה אתה צריך שרפרף? עבור עמידות ושימור של שיווי משקל עם שני השותפים.

שותפים נפרסמים על ידי פנים זה לזה. האישה זורק רגל אחת ומונחה על כיסאה. גבר מרים גברת קטנה על הישבן ומגיע אליו.

בעמדה כזו של משרעת של התנועה מוגבלת מאוד. אבל זה מהיר יותר מאשר הפגמים. ואכן, במקרה זה, ראש הפין מעורר את החלק הארוגני ביותר של הנשים של התווית - הנקודה G.

לכוון את תשומת הלב כי תנוחה כזו נוח אם השותפים של הצמיחה הראשונה.

כלבלב בסגנון או ברך המרפק על הכיסא

משהו לפחות איזה כיסא או כיסא תחתון נמוך.

זהו טכניקה מדהימה עבור אלה שאוהבים את החדירה העמוקה ביותר, זעזועים חזקים והוא נהנה מכאב קל במהלך יחסי מין.

האישה מקבלת לפני הכיסא, רוכן קדימה ושמחה על ידיו במושב. האיש ממוקם מאחור ומגיע אליה. שני השותף יכול לזוז בקצב זה, אבל העמדה הדומיננטית נשארת לגבר. גבר יכול לדקלם את המחזור לאצבעות או לוויברטור, והוא יכול לחלופי תהליכים אלה באמצעות דילדו עבור גירוי נרתיק נוסף. מְרִיצָה

Pouf יציב הוא שימושי או כיסא נמוך

האיש יושב בכיסא, ואת הגברת בזרועותיו, גבו אליו (שני השותפים מסתכלים באותו כיוון) - תנוחה "רוכב פרוס". ואז האשה לאט רוכנת קדימה, מונחת על ידיו ברצפה, ורגליו זורקות על הכיסא ועל הגרוע ביותר עבור מותניה.

עבור יציבה זו דורשת סדירות חזקה ולא אימון גופני רע. אם אסאנה כזו אינה מקובלת עליך, לא אכפת לך אקרובטיקה. סקס על כיסא - זה לא הכשרה עבור כוח, אבל רק שיטה לקבל הנאה.

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה קשה נפשית. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להפגין נשים וילדים. פשוט להזמין Esquiten, אשר ידגיש את הסטטוס ותאסוף חברה נעימה.

אמנם, בכלל, זה בהחלט לא בטוח להיות נגע כל כך נמוך, אפשר לגעת בכורסה או לספה.

עמדה כזו אינה מתאימה למרתונים ארוכים. זוהי האפשרות הטובה ביותר עבור החדירה העמוקה ביותר, אבל יש צורך להשתמש בו בזהירות וכלכלית, להשתמש כמו קינוח יקר לאחר ארוחת ערב טובה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

מין תנוחות על כיסא - שיטה טובה לשנות את המין מתאים במיטה. אבל הכיסא הוא לא המקום היחיד בבית שבו אתה יכול ללכת לקואיטוס ולקבל רגשות חדשים. אני ממליץ להסתובב בחדר שבו אתה גר, לקבל את זה עם מבט ולחגוג כל משטח אופקי קבוע חזק, בין אם זה שולחן מטבח, חזה של מגירות או אפילו מכונת כביסה. לעשות רשימה של מקומות שבהם אתה בהחלט לקיים יחסי מין, ולהמשיך ליישם! גם לייעץ לך להוסיף מעט "peppercons" ותשוקה. נתקל במין בלתי צפוי בבוקר או בבוקר הפסקת צהריים כאשר החצי השני לא יחכה.

Просмотров: 484 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar