Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

14:56
הבטחה: זנים, תנאים מוקדמים עבור התרחשות, השלכות

תופעה מרתק שמקדם את התפתחות החברה, הפודקציה, תמיד נגאל אם הם היו נשים, ולא ממש לגרום לתשומת לב אם הם עוסקים באנשים. ועד עכשיו בחברות שבהן נידונים קשרים מיניים מחוץ ליחסי הנישואין, ההרשעה מתורגלת ונחשבת בהפרה של זכויות מוסריות, ובדת תנאי מוקדם מכובד לסיים את הנישואין.

התוכן של המאמר

1 מהו הפקודה וכיצד למד? 2 nymphomania, הפקרות, Satyriasis - מילים מילים נרדפות? 3 תנאים מוקדמים להופעת עניבות איברי המין כאוטיים 4 שלושה סוגים בסיסיים 5 ההשלכות של אהבה כאוטית

מהו הפקודה וכיצד למד?אני

ועדת פרסום מתייחסת למין צ'וטי עם שותפים שונים. זה לא ביסודו לא לבלבל הכל עם Nymphomania ו Satyriasis. הבחירה של השותפים הוא במודע, זה לא רק 1 שנפל זה מזה. בסיסים היסטוריים של קשרים מיניים כאוטיים מעקב קשה, מדענים מתמקדים במיוחד על הפקרות הנשית, כיכולת להרות צאצאים מזרע של זכר חזק.

לגבי ביולוגיה והזדווגות עם כמה שותפים, לעתים קרובות ניתן לשמוע את הביטוי "אפקט culiga". חוויה מרתקת נערכה על חולדות אפורות. כמה נקבות במהלך הזרם והגבר הונחו בתיבה. הזכר התחיל להתאים באופן אינטנסיבי עם כל הכוח היה מספיק.

בהתבסס על אמונות של ד"ר גורדון G. גאלופ ג'וניור, לגברים לא היו ביצים גדולות יותר, אם הגברות בתהליך האבולוציה לא היו נוטות ליחסים מקריים.

הוא עשה הנחה חדשנית שהאבולוציה ביתה צורה של חבר בחבר'ה, כך שהוא לדחוף ומבנה מיוחד של הראש וקצף ביחס לחבית החבר ניקה חומר ביו של מישהו אחר מהנרתיק של הגברת. אם הגברות בתהליך של פיתוח אנשים יכול להיות יותר בררן ועקרוני, צורה של חבר יהיה רק ​​צינור בלי ראש מתואר בהיר.

תשומת הלב הגונה של סיום הגנטיקאים מצטמצמת לדגש על איברי המין של העבר, והפצת ההרשעה היא כי הביקורת סייעה לאנשים לשרוד. תצפיות עבור שימפנזים וגורילות, נציגי מינים קרובים יותר לאדם סביר, הורשו להביא לנוסחה: נוטה נוטה יותר לוועדה, יותר ביצים בזכר. זה קשור הזדמנות להפסיק לאחר צאצא. מאשר לגבר יש יותר אחסון עבור מים זרעים, יותר spermatozoa ייפול לתוך הנקבה ואולי זה מפרה אותו בזמן שהוא נופל עם כל זה מזה.

בסוף, אני פשוט שוכב ולא זז, אבל זה היה שווה את המדען לנחות את הנקבה החדשה בקופסאות, כך המאהב הגיבור קפץ והחל לזיין שותף חדש. השפעה זו מועברת לאנשים ולהבהיר את הפקרות בחבר'ה כמו הרצון להזדווג עם הגברת האחרונה, אשר נראה באופק.

כיום, הדירוג של מדינות עם המדד הבינלאומי הגבוה ביותר נראה בערך כמו:

בריטניה; גֶרמָנִיָה; הולנד; צ 'כית; אוֹסטְרַלִיָה.

Nymphomania, מבטיח, Satiriasis - מילים נרדפות?2

קשרים מיניים כאוטיים הם לעתים קרובות מבולבלים עם פתולוגיה הרצון להזדווג עם שותפים חדשים ללא אימה וחרטה, שבירת הכל נורמות חברתיות מתחשבות ובלתי נתוחות. אלה אהובים על ידי המילה ולהרהר מודל של התנהגות מינית, אבל בשורש יש רקע שונים של ביטוי.

תקשורת צ'אוטית סקסית מאופיינות בחירה מודעת של שותף בהיבטים אחד או יותר, ההעדפות נלקחות בחשבון וסיבות מרגשות. ו nymphomania ו statyriasis הם מזג uncontrollable. הנטייה למין במקרה זה היא כואבת ולא ביסודו של דבר, עם מי כדי ליישם את הרצונות וכיצד, העיקר הוא לקבל סקס כל השיטות. ההצעה מוקצה פריקה מוסרית ופיזית, מינית. אהבה פתולוגית למין אינה נושאת סיפוק מוסרי מהתהליך, אפילו השעון של אינטימה רציפה לא יביא פריקה. הפודקציה נמצאת באנשים משני המינים, אנשים עם נטייה מינית לא סטנדרטית. Hypersexuality פתולוגית נמצאה לעתים קרובות יותר בהטרוסקסואלים. הכמיהה של יחסי מין כאוטי נרפא רק תחת מצב של תשוקה בלתי מבוקרת, אבל נימפומניה וסאטירזיס תרופות, נותן לחולה הזדמנות לתרגם את עצמך בחברה.

תנאים מוקדמים למראה של קשרי איברי המין כאוטיים

סיבה № 1 הגבוהה ביותר ליבידו

בשל חריגות פיזיולוגיות שונות או לאחר נזק שנרכשו, האדם מגביר התלהבות לקומה הנגדית ומתחיל לכל נראה יפה, מורם, מלא צבעים. הליבידו יכול להשפיע על שתי התרופות והנטות לאחר פעולות על המוח או על כלי הראש.

לשפר את עצמם קל יותר מאשר הרגיל דרך סקס ואחרי פעולה אחרת, אדם מרגיש כמו כנפיים והוא מוכן להישגים חדשים. עם Nymphomania או Satyryazis overestimated ליבידו אין דמיון. בחירה של שותף, גם אם 1 של מאות שלהם, מתרחשת במיוחד.

סיבה מס '2, כשיטה להצדיק משהו

הערכה עצמית נמוכה מגיעה מבני הנוער, עושה דברים מצמרר עם מבוגרים, דוחף אותם לתוך התהום של debauchery. סקס הופך לא צעד במערכת יחסים, אלא על ידי השיטה להראות משמעותי, משמעות ורלוונטיות בקומה הפוכה. קבל את השיטה הגברית כדי להרוויח כבוד מן האחים עם אותם חומרי הנפש.

זכרים חזקים מרוצים מהתחרות, סופרת כמה נשים נמשכו למיטה. גבר כמו תרופה לוקח את הקרבה האחרונה ומבקש שבחים והכרה משותפים וחברים. שיטת היישום היא כך בעצמך, קשורה לסיכון להשלים את הקריירה של המפתה במשרד הבוחן זיהומיות וונריאולוג.

סיבה מס '3 התלהבות

התלהבות ברורה של מתבגרים או באלה ששמרו על צניעות לפני הנישואין ולאחר מכן פרצו והחלו לנסות את כל השמחה הזמינה. הרצון להיות רווי עם הופעות ורגשות חדשים דוחף לתוך שביל של davauchery, ומאוחר יותר זה כבר פשוט לא מציאותי להאט, הכל עיכובים הופך לחלק מהחיים.

סיבה # 4 מחאה נגד המערכת

שבו גבולות עם הרקע הקודם של הליבידו מועצה. הסיבה ליחסי מין כאוטיים היא מובנת ומובהקת - מחאה נגד עקרונות מוסריים וכללי התנהגות.

כמו אדם לחיות ככה שלא יספר לו את אמונתו שם. תנאי מוקדם להתנהגות יכול להיות אהבה מופרזת מהורים ועכשיו מקאר זה פיצוי על שבחים, טראומה הקשורים אונס, מכות, תפקידו של הקורבן.

סיבה № 5 נקמה בלתי חוקית

שינוי שותפים, גברים ובנות לפעמים לא לנחש מה הר געש הם התעוררו. תן לזה מאוחר יותר להיות דיונים ו סליחה, הרצון להתחיל הכל ב Pona, להיות זוג ולסלוח לבגידה.

לישראל אין מקום לדעות קדומות כאשר ההצעה באה לתרגיל בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי מוסדות מוסריים גבוהים. כולם מבינים כי היום הנמלון רק נראה ללוות את הלקוח באירוע, ממשיך לדבר וללוות בכיתה VIP הנערה ישמש סימן של מעמד ציבורי.

במעמקי הנשמה, מתפתחת תוכנית הנקמה, בהתבסס על שינוי השותפים המיניים וכתוצאה מכך, הרצון לנקום, כדי לחבר את החשבון.

ברגעים כאלה עדיף להיפרד, כדי לא לרדת בבוץ וברימה בביצות, ואם מודל דומה אוהב, אז הייעוץ לא כואב. לפחות פסיכולוגית עם זוג מפגשי טיפול בבית.

שלושה זנים בסיסיים 4

ועדת נוער

תקופה קשה בחייו של הילדים של אתמול, כאשר ההבנה של הצרכים של הגוף ואת הרצון הבלתי נלאה לתרגם הכל בפועל. אבות המתבגרים יודעים כי בשלב זה הילדים, עכשיו כמעט מבוגרים, מתנהגים באופן מפתיע, באופן בלתי צפוי, מגיבים לכל דבר בהיר ואימפולסיבי.

גברים ונערות עם הערכה עצמית נמוכה ונושאים של הצוות מנסים להצדיק את החשיבות, לא מפגר מאחורי חברים.

אי-יציבות סובייטית וחוסר חוק של מידע העבירו תצוגה שגויה כי ליווי - כל זה הוא משהו שערורייתי, אשר חייב להיות שותק. אבל כאן כמה יחידות יש מידע כי שירות ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

הכל בא לידי ביטוי ביחסים מיניים עם מי, שתיית אלכוהול, ניסיונות ראשונים לנסות סמים. הגורמים להתנהגות כזו להיות:

את ההשלכות של אלימות או גילוי עריות; הפרה במערכת ההורמונלית; התנהגות תחת פעולה של Relaxants בצורה של אלכוהול, סמים; גישה קלה למין בכלל, כתופעה.

בגיל ההתבגרות, רק האתגרים של המודל העתידי של התקשורת עם מגדר הפוך נוצרים. אם ילד מתחיל לחשוב שאין דבר כזה ללא רגש, זה לא יכול להפוך לרצון פתולוגי לשותפים בעתיד. כך נוצרת אשליה של בגרות והתירנות, שהיא אבותיהם עם הדוגמה שלהם לילד.

לדבר על צניעות ומוסר, ולאחר מכן ללכת למועדון הקרוב או להביא הביתה עוד כבד - לא יעיל.

הגוף המועסק התינוק דומה לנשים וגברים, למעשה הם לא יכולים לבטא רגשות אחרת, לא לספור איך סקס. ללא מין - אין אהבה. זה לא שווה את זה לקרוא על האיום של הפצע מבוגר והמפצה.

ליידי הבטחה

כפי שכבר הוזכר לעיל, אנשים עם ארגון רוחני צר, פציעות ונפש מנסים לתקן חורים ברגשות עם חיבורים כאוטיים. גבירותיי פצועים יותר וחשופים לאירועים מחוץ לחינוך במשפחה. אולי תנאי מוקדם להתנהגות היה פציעה ארוכת שנים או שהמצב שבו הוא נשאר, ללא תמיכה. הילד מרגיש את היחס של ההורים, אם לא מתוכנן, תחושתם של חוסר נחישות, צפיפות מהמשפחה מתחילה לפתח.

ההרגשה הכוללת של תפקידה והעולם ביחס אליו משתנה, מעוותת ובוכה את הילד עם מטריצה ​​שבורה של מודל היחסים. זה לא נשימה כי מאוחר יותר, אישה מתחילה למצוא באופן אינטנסיבי שותף דומה לאביו, למלא את משמעותו על ידי שינוי בחורים במיטה, ופשוט למצוא תמיכה לא מן יקיריהם, אלא באנשים של צד שלישי.

דיונים על גנטיקה ונטייה של הנשים לבגידה היו כבר, אבל על פוביות ודרעות עדיין לא משנה איך. ברגע זה, תחושה של תינוק נטוש מחוממת לתלות פתולוגית בשותף, הגשות עבדים ואימה של בעלי חיים להישאר אחד.

תנאי מוקדם גם הופך להיות פסיכוטיפ היסטרי עם הרצון לארגן תשוקות אמיתיות והופעות, להפגין את עצמו לשותפים. למעשה, לשניים, אבותיהם עצמם מתכננים נשים עתידיות על התנהגות דומה, והמחצית השנייה קשורה לנפש לא מאוזנת.

ועדת פרומום זכר

אף אחד בחברה לא יהיה להשקות כי אדם מבקש לשלוט במספר עצום של שותפים, ועל זה באופן בלתי נראה הרבה בדיחות, ביטויים מכונפים, משלי עבודות אחרות של אמנות עממית. אם אתה מסתכל על זה על בסיס ההרשעות של האינסטינקטים, אז מה להסתיר, גברים חיים פחות, את הסיכונים למות מהם יותר, בריאות חלשה יותר וטבע, מאקר כזה, דוחף אותם כדי רפרודוקציה של צאצאים.

אתה צריך זמן להפרות ככל האפשר, לפני שאתה הולך. התכונה המרתקת והדרמטית של הגורל היא שמספר ההומוסקסואלים בהשוואה להטרוסקסואלים נוטה יותר לפירעון. למה הטבע המציא את שיטת הצריכה של זרע, ואילו זה לא ברור.

התכונה הייחודית של הזכר המפוצץ מן הגברות היא שהם מנסים לחסל התמכרות נוספת.

הגברות לא עושה את זה, ואת האיש נופל מן הקיצוני לקיצוניות, החלפת טבק ואלכוהול על ידי Blud. גברים חזקים ונועזים גם חוששים להיות לבד ולהיות בלתי מהימן, ללא צורך בחברה. ואת הגורם הגברי של חיבורים כאוטי מקובל - כדי ליהנות מאצ'ו באמצע גבירות וחברים.

את ההשלכות של אהבה כאוטי 5

מקרים, שנבנו על סקס או כמה לילות, לא לשאת כל רכיב רוחני.ומה מסתתר מאחורי המילה פריאפיזם, תלמד מהמאמר הבא שלנו עוד על הקישור. Victoria Foman Asperspertddorter Sexologist של הקטגוריה הגבוהה יותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי.

לא לספור מחלות עם הסופי הקטלני, נרכשים, הריפוי של אשר מתעכב במשך שנים. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA/

התוצאות מגומדות יהיו הריון לא מתוכנן, ואם כמה נס בלתי מוגדר overpays הרצון להביא משותף אקראי, גורלו של התינוק יהיה לא ניתן לכאורה.

אין לבלבל שוב את העזרה של הדוקטורט ולקבל עצה, לעבור סקרים ולהודות שיש אינספציה בשותקים מיניים ויש צורך להיפטר ממנו. עדיין יש בריאות וסיכוי לבנות מעשה ארוך.

כאשר זוג, סדקים מתעוררים גם ב -1 שותפים הפגיעה הרוחנית העמוקה ביותר מתחילה לפתח תחושה של נחיתות, נחיתות. זה נהנה במצב זה רק כי תחושת הבחירה של שותפים מעט עובד, בניגוד הצמא המאני למין. עוקבים של יחסים חופשיים ודגמים של התנהגות של Casanov המפורסם חייבים לשמור בראש, אשר מביא את הסיכון של זיהום עם הפטיטיס, HIV, STD, הרפס קרוב יותר עם כל שותף חדש.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

חיי המין של אדם יש מספר עצום של פרצופים. ותופעה כזו כמפנה, רק אחד מהם. וזה לגמרי יש את הזכות לחיים, במיוחד בעולם המודרני, שבו כל אדם הוא חופשי לבחור, עם מי לחיות, באופן ספציפי עם איזה מספר שותפים יש יחסי מין. אין שום דבר מגעיל לקיים יחסי מין עם אנשים שונים ולא להיות קשור לאף אחד. העיקר הוא בתחילה אומר את הכוונות שלך, כדי לא לתת שום תקוות לא נכונות, ולבדוק על אבטחה. קונדום במקרה זה הוא תכונה אינטגרלית של סקס. בלעדיו, הפודקציה תהיה רק ​​אוסף של "זר סקסי".

Просмотров: 461 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar