Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

13:54
האם הגברת חייבת לו ליוזמה במין? ייצוגים נחלקו ..

במבט ראשון, השאלה היא די מוזרה. נראה שהגברים אינם מאשרים במיוחד כיצד החלה היוזמה הנשית בביצוע הפצע יחסים, אבל במין - הם רק עבור הגברת כמה שיותר הפתעותיהם וגיווןיהם. אז אם הגברת מחויבת להראות את היוזמה סקס או צריך להפסיק את זה גברים?

התוכן של המאמר

1 איך "כניסה מיטה? 2 איך לא, לשים את זה בעדינות, לדכא נשים יוזמה? 3 הכי הרבה procrase טעויות דאם 4 שווה לעשות בלי קיצוניים

אבל יש ענק "אבל". זה לעתים קרובות מאוד לדבר כך לא רק הגברת, והאיש עצמו לא מבין את הפנים בין פנטזיות למציאות. ואולי אפילו לא צריך להגיד שאדם, בסופו של דבר, יכול לחלום על איך לחלום, נניח, סקס אנאלי, המייצג פעולה זו בטווח מלא, כפי שאנו מדברים כל הזמן את הרגשות הפיזיים והחשושים האחרונים. אבל.

אם פתאום בן הזוג האהוב, בידיעה על פנטזיות סקסיות של אהובתו, פתאום, תחליט לפגוש אותו, נראה שגבר "משוטט" את עצמו. באמת, רחוק הוא לא כל הזמן בפועל הכל מתברר להיות כל כך פשוט ופשוט, כמו סרטים למבוגרים. תארו לעצמכם עובדה אחת שזה לא כל הזמן גבר באמת רוצה, כך שכולם אומרים, מתוק, מאהב, הגברת הביתה הושוגה לשום הז'אנר המפורסם.

איך "כניסה מיטה?__171

חוש המדד חייב להיות בכל דבר כל הזמן. כפי שלא היה מוזר, אבל כמו גם יכולת, בכלל, מרגיש שותף משלך. ללא ספק, ראוי להזכיר כי אין צורך לקבל החלטות, תוך דגש בלבד על האינטואיציה הנשית. שטח הנשים הוא עדיין יותר חידות, רמזים לפלרטט, ולא הצעה אולטימטיבית לחוות משהו כאן וברגע. נסה משהו חדש הדרוש, לאחר התייעצות עם שותף. אני חייב לומר מה לתת חוויות טובות יותר באופן לא ברור.

בגלל כל הבלבול הזה, כמעט כל הגברת לאבד לחלוטין את היכולת להפגין יוזמה. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי תגובותיו של האיש מפחדים, כפי שהיה, להסתיר את הרצונות שלהם ואת הפנטזיות תחת הגינות מסכה ואת מכובדות. כן, מפחד. הם חוששים כי האהוב "לא יבין", הם לא רוצים להיראות נגיש. בסופו של דבר, הם פשוט לא רוצים להיכנס למצב מגוחך ומהנה.

כנגד כל הפחדים יש טיעון נגד. אם הגברת, בשום פנים ואופן בגלל הפקרות שלהם, אבל רק רוצה, בסופו של דבר, לספק את ההנאה של האהוב, הוא הוחלט על ניסיון ו stalked עם תגובה מעצבנת - אין צורך להצדיק ולבלות. תארו לעצמכם עובדה אחת שזה פשוט לא האדם שלך. אדם אוהב כל הזמן יהיה כראוי, זה לא יורשע, זה לא ייאלץ להרגיש כמו אנשים נהגו להביע, מבוקשים.

איך לא לומר לדכא, כפי שכולם יודעים, נשים יוזמה?אני

למרות הקצוות המתוארים לעיל מדהים נקבה פנטזיה, בדיוני ו יוזמת נשים במיטה ברוך הבא.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. האנשים העשירים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. זה יסודי להזמין eSquiten, אשר ידגיש את הרמה ויביא יחד חברה נעימה.

זה נשאר לשים את זה בעדינות, לחשוב על איך לא רק כדי לדכא אותה. ואפילו לא צריך לדבר על כי הגברת היא הכרחית זה לא משמעותי לחלוטין להיות נעלב להמשיך, באופן כללי, כדי לשמור על "חדשני" רעיונות בעצמך.

אז, עצה של גברים. כפי שלא היה מוזר, אבל לא מאולץ. משהו אוהב בקשות אסרטיביות חוזרות ונשנות הן הסיכוי הטוב ביותר להסכים "ניסוי", אבל זה לא אומר שזה יספק אותו הנאה.

אם התקבלה הצעה מרתקת גבירותיי - נראה לך משהו בלתי מתקבל על הדעת - הגרוע ביותר שאתה יכול לעשות - לבטא ברוח "ואיפה למדת את זה". במקרה זה, אתה סיכונים לא רק לא לחכות ליוזמה מחדש, שכבר על פי הטעם שלך, ו מאה אחוז לאבד אמון וגם נזק דברים.

הכי הרבה כפי שהיינו מדברים מוקצים שגיאות Dam2

כמעט כל הנשים, לוקח על כמה אנשים חושבים תפקיד מוביל יחסי מין, מעת לעת, פשוט לא, באופן כללי, מבינים כי התנהגות דומה יכולה לעורר אימה ברורה של אדם. זוועה נראית כמו רבים באים לידי ביטוי, לא יעיל ליד כל כך הרבה שותף מנוסה, אימה לא להצדיק את הציפיות שהוקצו לו. יש לציין כי כל אלה FOBE עבור עוצמה זכר עדיין הרסני.

הגבלת גבר בזמן - גם מאוד מחשבה לא טובה. הכל כל כך גדול סקרן התחיל, אבל תזכורת לכך עד מהרה יוחזרו אבותיהם, ילדים יתווכחו, יכולים גם לשים קץ לסקס המשחק הוא למעשה הולך משם. הלחץ מרגיש, האדם לא צפוי להתמקד תהליך.

מחייב ונתוננות. כן אולי זה מתוכנן היטב לבלות סוף שבוע בחדר המלון, להתמכר איך קדמי "עודף" או סוף סוף לשלוח ילדים במשך כמה שעות לסבתא וסבא, בישול הפתעה האינטימית האהובה.

כדי למלא את הרצונות שלך בישראל יסודי, אם אתה אישה מסוגנן מאוקראינה. אתה יכול לעסוק בישראל בתחום הפנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 6,200 יורו.

מה שזה לא יהיה מוזר, אבל כאן רק בפועל מציין את זה כזה "מין לפי תוכנית" לפעמים, ולכן, זה קורה טוב. אם אדם מרגיש, כי הוא "חייב" ו "אבן" הוא סיכוי גדול כי הפיזיולוגיה שלו פרוטו זקן. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%99%d7%a1%d7%a8%d7%99%d7%94/

נשים רבות אינן רואה שום דבר, כפי שהוא הוציא, מגעיל, כדי להצביע ישירות על אדם על העובדה שהוא, לדעתה, עושה שגוי. מהר מאוד, איטי מאוד. מאוד גס או מיותר. גברים מאוד כואב לתפוס כל ביקורת rectilinear. זה אפשרי כי ואת הגברות מעת לעת לקחת את הדגימות שלהם כדי לנהל את היוזמה הנשית במין.

זה שווה לעשות בלי אקסטרים3

האם הגברת נדרשת סוף סוף להראות את היוזמה במין? באופן טבעי, אבל מתאים ומתון. לא אחי לא מעריכים את הקור ואת הפסיביות של השותף. כן, ויוזמה אסרטיבית לא הפיתרון הכי טוב. אולי אתה צריך לעשות שום טעות אחת לפני, לשים את זה קצת, מגיע המודעות לגבולותיו של המותר (והם אישית מאוד). אבל למרבה המזל, רוב הגברות מרגישות באופן אינטואיטיבי את האיזון בין היוזמה המוצקה, את הגברים המכריע של "אגו" ומתגרות מיניות נקבה כאשר אדם ירגיש מפתה, ולא נכבש.

Просмотров: 266 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar