Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

12:00
את התנוחות הטובות ביותר עבור סקס או 10 סיבות ללכת לישון מאוחר יותר

את התנוחות הטובות ביותר עבור סקס יכול להיות שונה. לדוגמה, כמה תנוחות טובות כדי להרות ילד. חלקם אידיאליים בפיתוח השרירים. חלקם נוצרים פשוט כדי להפתיע אפילו את השותף המתוחכם. נכון, ברוב שלך לא הטובים ביותר בנושא הנוחות.

התוכן של המאמר

1 נבדק בפועל 2 הנאה מיוחדת 3 יחיד הנאה 4 במקרים יוצאי דופן

ב קודם כל, את היציבה הטובה ביותר עבור סקס היא זו שבה שני השותפים נוח, והכי חשוב - נחמד מאוד. ולהבין איך זה הכרחי ללמוד שותף, הטעם שלה, אזורי ארוגני ותגובות.

כמובן, יש תנוחות העליון כי ייתן הנאה לכל.

מאומת בפועל

גירוי של הדגדגן

זה איבר זה כי הוא מסוגל לספק את השותף המרבי ההנאה. ואת התהילה של מה יכול לפנות אליו. המיקום "הדרקון" במבט ראשון נראה לא הפשוט ביותר שבוצע, אבל יש לה סוד קטן אחד.

גבר יושב על ברכיו, והשותף שלו שוכב עליהם בחזרה, הרמת רגליים. מלטפת את הדגדגן ואת שפתיים מין, נותן הנאה לאישה. כל הסוד הוא כי בשל תנוחה כזו, הגאות של הדם עולה, כך שהשותף חווה אורגזמה בהירה.

אורגזמה מהירה

המיקום האופטימלי ביותר עבור ההישג המהיר של האורגזמה הוא מרפק ברך משופר. מספיק רק לשים כרית מתחת לאישה הבטן. זה לא רק מאפשר לך לשלוט במלואו על יחסי מין, מואצת והאטה, הנכנסת עמוק יותר, רך או יותר מכרז. בשל המיקום הגבוה, יש גירוי נוסף של ראש הנרתיק, אשר מוסיף הנאה שותף.

נקודה G

נקודה זו מרגשת את דעתם של גברים רבים המבקשים למצוא אותה. על מנת לעורר את הנקודה G ויצר את הדווק הנקרא "עקרב". השותף שוכב על הגב, והשותף יושב לפניה, קרוב. בעמדה זו, לזרוק את הרגליים של השותפים על הכתפיים, החבר הוא ככל האפשר לנקודה הנמוכה. מעניין, בתנוחה כזו זה נוח יותר לשנות את זווית הנטייה, הוספת תחושות חדשות לעצמי ולשותף.

הנאה מיוחדת

החושניות המקסימלית

אחת ההודעות הטובות ביותר עבור סקס חושני היא "medusa". אבל, למרבה הצער, זה די מייגע במונחים פיזיים נותן עומס גדול על רגליו. תחושות קשורות ניתן לקבל קל יותר במונחים של פוסט.

זה נקרא "לוטוס כפול" ומרמז על הרפיה מלאה של שני השותפים.

סובייטי שאינם פנסים ופגמים של מידע הולידו דעה לא מדויקת כי ליווי הוא עכשיו משהו שערורייתי, עובדה זו צריכה להיות שותקת. עם זאת, לעתים רחוקות שמבין כי שירותי ליווי בישראל אין להם שום דבר עם זנות.

כאן הכל פשוט - גבר יושב בעמדה לוטוס, אישה יושבת אליו על הרגליים, אוחזת ברגליו. חדירות חושניות בעמדה כזו בתנאי.

מידע נוסף על יציבה Lotus במין קרא במאמר שלנו נוסף על ידי התייחסות.

בוקר טוב

יציבה זו הומצאה על ידי ההינדי במיוחד עבור סקס בבוקר עדין. באנשים, זה נקרא "כף". התעוררות נעימה ממין בתנוחה כזו מובטחת. האישה שוכבת בצד, הרגליים כפופות בברכיים, האיש דומה לגב. חדירה איטית עדינה ייתן הרבה הנאה לשניהם.

אִישִׁי הנאה 3

בשבילו

ללא שליטה בצורה אחת או אחרת, סקס לעתים רחוקות עולה. על מנת שאדם להרגיש כמו העיקר ונוצר על ידי סגנון כלבלב תנוחה. בה, הכל פשוט - אישה נעשית על ארבע, אדם חודר מאחור, עומד על ברכיו. אופציונלי כללו אלמנטים של Sade-Mazo, עם הגדרה חיובית של שני השותפים. נערות ליווי בתל אביב

בשבילה

בנות גם רוצה לפעמים לקחת כל דבר שלהם ... ידיים. אותה תנוחה פשוטה, כמו גם את הקודם, אבל עם קצת שינוי - עכשיו התהליך הוא בראשות התהליך.

אסקרטים מאומנים רוצים לעבוד עם האנשים העשירים של ישראל. הם תמיד נדיבים ועדינים. רק זה עכשיו לא אותם רגעים חיוביים בעת עבודה.

יושב על גבי לגבר השוכן, אישה מקבלת שליטה לא רק על התהליך, אלא גם עבור גירוי של הדגדגן. זה קורה עבור קבוצה של חיכוך על השותף המוצב.

במקרים יוצאי דופן 4

עבור ספורטאים

יציבה זו מתאימה למי שהוכנו היטב פיזית. אז, לאחר שהוזן רגליים, גבר נופל על גבו. על ידי העובדה כי בן זוגו יושב עליו. לאחר שהחדירה התרחשה, האיש שיזם את זרועותיו ורגליו, חימוש בגוף.

יש צורך לקחת בחשבון כי הרגליים של נשים צריך להגיע לרצפה, אחרת הקטסטרופה היא בלתי נמנעת. יציבה זו יכולה להיחשב בצדק לאחד התנוחות הטובות ביותר למין. בזכות המורכבות שלה. בשל הלחץ הפיזי ואת המיקום יוצא דופן של החבר בנרתיק, השותפים מתקבלים על ידי בהיר.

לאהוב farthetern

אלה הסבורים כי המין הטוב ביותר מלווה באדרנלין, הומצא על ידי המיקום "שומר ראש. הכל פשוט מאוד - שני השותפים עומדים עד שאדם נמצא בשותקו. התאמת הטיה של הגוף של אישה יכולה לשלוט על עומק החדירה. ואדרנלין הנה זה סקס בתנוחה כזו נוח במקומות צפופים, כי זה לא למשוך תשומת לב.

נחמד ורווחי

"צפרדע", זוהי המיקום המושלם עבור אלה שאינם יכולים להתפאר בגדלים חברים. בשל זווית הנטייה, החבר יהיה פעיל לעורר אזורים ארוגניים הממוקם על הקירות של הנרתיק. חזור על תנוחה כזו רק - שותפים לשכב פנים למטה, האדם בחזרה מלמעלה. העיקר - הרגליים של השותף הן בין הגיליון האלקטרוני של האישה.

Просмотров: 2923 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar