Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

23:45
10 סיבות להשפיע באופן בלתי פוסק ליהנות מין

רוצה לקבל מקסימום של הנאה משחקי אהבה? ואז תשומת לב ישירה לפרטים אלה.

התוכן של המאמר

1 10 סיבות המשפיעות על הנאה

10 סיבות המשפיעות על הנאה 10

טְרִיוּת

המחקר שפורסם בכתב העת של אישיות ופסיכולוגיה חברתית הראו כי זוגות כי הם מנסים במשותף משהו חדש להם לקבל יותר מכשירי מין. מה אומר "משהו חדש"? אלה הם כל שיעורים המסייעים לך להרחיב את העיניים שלך לשניהם. איך כל זה מחובר? החוקרים הציגו כי זה עשוי להיות בשל העובדה כי הזוגות מבלים יותר זמן יחד, הם מתקרבים ורואים אחד את השני בעולם חדש.

בשבילך, זה לא הכרחי לייאוש בהרים או לעשות הליכה סביב הר הגעש הנוכחי. עדיין קל יותר. "אין צורך להתמודד עם כמה ספורט קיצוני או לבזבז חבורה של כספים. אתה יכול לעבוד משהו בבית, כדי להתחיל ללמוד משהו או ללכת לטייל בחלק הלא נודע של העיר, "מסביר איימי Muis, משתף הפעולה של המחקר.

זה נחמד שאתה לא צריך לנסות משהו קשה או מפחיד להגיע יחד ולעשות את החיים האינטימיים שלך טוב יותר. די פשוט לעשות מאמצים. אבל אם יש לך קשיים מסוימים בחדר השינה, אתה יכול ליישם את העיקרון של החידוש למין. "אנשים משעממים בחדר השינה, כמו הרעיון המוגבל שלהם על מה המיניות והמין.

אם אתה זה ביסודו של דבר רק כמה באגרסיביות ובמהירות אתה יכול לעשות את זה, אז אתה בהחלט לפספס הכל, "כריסטינה בוש וג 'ון רובינסון טוענים. לפעמים זה שווה לנסות לפחות משהו חדש - תנוחה, צעצוע או מיקום, כך סקס ב זוג שיחק עם צבעים חדשים. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94/

פורנו

נתונים של סקרים סוציולוגיים מאשרים: בחברה שלנו מתייחס פורנו אפילו יותר טוב מאשר קודם. ופירושו החוקרים מגיעים למסקנה כי אהבה מופרזת פורנו מביא נזק מהיר יותר מאשר היתרון. פורנו יכול לגרום לתלות חמורה, גם להוביל את הופעתה של ציפיות יתר ולא מציאותי ממין.

התלהבות מיוחדת מייצגת את ההשפעה של פורנו לנישואין. על פי המחקר שפורסם בכתב העת של מחקר מיני (2018), פורנו יכול להיות בעל השפעה שלילית אפילו בקיצור לטווח ארוך לטווח ארוך - על פי הסיבות לעיל.

מצד שני, עבור זוגות פורנו מבחינה מינית יותר ופתוח יכול להיות תוספת שימושית ונעימה לחיים סקסי, סיוע שותפים לדון הרצונות שלהם ופנטזיות.

התקשות סובייטיות ושאויות של מידע הולידה למסקנה שגויה כי ליווי הוא משהו היום, שערורייתי, זה מה שאתה צריך להשתיק. אבל מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

במילים אחרות, הכל צריך גישה סבירה.

גיל

תשוקה סקסית והתנהגות אנושית עוברים תצורות מסוימות לאורך כל החיים, וזה נורמלי. אבל המיתוס שאף אחד לא מקיים יחסי מין בבגרות הוא רק מיתוס. אנשים רבים נשארים פעילים מבחינה מינית כל חייהם.

ערכים יכולים להשתנות - בגיל בוגרת יותר, מדידת שביעות רצון עם יחסיהן, השותפים יכולים לשים את תחושת ההתקשרות, הבטיחות והקרבה לפרק, ולא למין. קשיים של ציוד פיזיולוגי עשויים להופיע גם - משימות עם זקפה, מועלות סיכה עקב תצורות הורמונליות, היחלשות הליבידו ולא.ד '.

אבל אם השותפים לשלם תשומת לב מוגזמת לבריאות, לנסות להישאר בכושר והם מוכנים ליישם מאמצים קטנים (לבזבז זמן רב יותר עבור הקדמה, למשל), אז הכל יהיה בסדר.

ילדים

אנו רגילים לחשוב כי עם הופעתם של ילדים, זוגות החיים הקדובה עוברים תצורות מסוימות. כמה אנשים משוכנעים לחלוטין כי, להיות במעמד החדש של ההורים, על סקס בכלל זה שווה שיתוף. זה כך?

כמעט חלק אחד של הורים לקח תפקיד בסקר שנערך על ידי חברות Leesa המייצרים מזרון. כ -47% מהאמהות הודה כי לידתם של ילדים החמירו את חייהם הסקסיים ביותר, אמרו 40% על היעדר תצורות, ו -13% והיה לגמרי מספק כי חיי המין שלהם נעשה טוב יותר. מה עם ליבידו? כ -61% מהגברות אמרו כי תשוקה קדומה בתקופת הלידה נדחתה, ב -28% מהאמהות שנותרה כמו קודם, ו -11% הודה כי אמהות הובילה ליבידו בליבידו.

בהתחשב בכל ההתחייבויות החדשות שהוקמו להורים צעירים, הגיוני כי רבים מהנשאלים אמרו כי יש להם יחסי מין שהם התחילו לעסוק בו עוד יותר. כמו כן, שני הורים שלישיים אמרו כי הם נעלו את הדלת שלהם במהלך יחסי מין, ו -15% הודה כי הילדים נתפסו עם פוליטי.

איך הם בדרך כלל מצליחים לקיים יחסי מין, לאחר ילדים? האסטרטגיה הפופולרית ביותר (67% מהנשאלים) - מצפה עד שהילדים יירדם. 64% מההורים פשוט מנסים לעשות הכל בשקט מאוד, 54% הניח תינוקות לישון מוקדם, 42% ללכת למקלחת יחד, 39% מנסים לשבור את הילדים למכשירים, 37% לתת לילדים קרובי משפחה, ו 33% מצפה לילדים ללכת לבית הספר.

רק 2% דו"ח כי בכלל לא לעשות שום דבר כדי להיכנס פגישות ללוח הזמנים המורדי שלהם. מה שיש לנו בסופו של דבר? סקס במעמד של הורים סביר, אסטרטגיות עבודה, והדלת חייבת תמיד לנעול על הטירה.

משך היחסים

כמעט בכל המובנים, הרגע מגיע כאשר המין הופך פחות. זה נכון. לורי ווטסון, מטפל וסקאופאתולוג, אומר שזה נורמלי: "כשאנחנו מאוהבים, אנחנו לא יכולים לצאת מהמיטה - אם כי אנחנו צריכים לעשות את זה, שכן יש לנו עניינים וחובות מסוימים. אבל הקרבה וההפרדה צריכה להיות במאזן, וכל שותף דורש זמן אישי ".

אם תחושה בר קיימא יותר מגיע להחליף תחביב מאני, זה לא אומר שהדברים סובעים צרות. אם סקס הוא עדיין בצמד שלך ואתה מרוצה מזה, זה אומר שאתה פשוט עבר את השלב החדש של היחסים.

אל תסתכל אחורה על אחרים. "זה בסדר - חושב שדשא אחר ירוק יותר. אבל באופן כללי, אנשים נמצאים במערכות יחסים ארוכות, סקס יותר. מאז הם עושים את זה לעתים קרובות.

לספק את שאיפות ילידים בישראל בקלות אם אתה מודל מסוגנן מאוקראינה. אם לעבוד בישראל מותר בפנאי. ליידי מודל מראה הצעה לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 5000 $.

החבר שלך או חבר יכול להתרברב עם שותף חם חדש. אבל במהלך תקופת השיט החופשית, הם יכולים לעשות לחלוטין בלי סקס. מחקרים מצדיקים גם שאנשים ביחסים עוסקים במין עוד ", אומר ווטסון.

והגברות עוד יותר סיכויים להגיע לאורגזמה במיוחד ביחס לזמן המושקע. "גבירות רבות מדווחות כי הם הראשונים יש יותר יחסי התרגשות. אבל באופן ספציפי יחסים ארוכי טווח, הם לעתים קרובות לחוות אורגזמות, "דוחות ווטסון.

התנהגות לאחר סקס

אם השותפים מרוצים מה שקורה אחרי יחסי מין, יש להם יותר סיכוי לחוש את סיפון המין עצמו ומהעברה רומנטית בכלל. אלה הן תוצאות המחקר.

סקסופאתולוג רנה ברבול קובע כי זה הגיוני: "נשים לעיתים קרובות לעורר את המין ואת האינטימיות הוא אותו דבר, כי הם יכולים להשוות את חוסר תשומת הלב לאחר מין לעובדה כי בן הזוג שלהם לא מטריד אותם כאדם. תשומת לב ורכות לאחר הסקס הם לעתים קרובות סימנים של אינטימיות אמיתית ודאגות מהשותף ".

"כנראה, תלונה שנמצאת לעתים קרובות שאני שומעת היא שהגברים, בדרך כלל נרדמים אחרי מין, בעוד השותפים שלהם רוצים דיונים ורכות" - סקסופתולוג אמילי ג'יימי. זה קורה, בעוד לעתים קרובות מאוד - זוגות רבים פונים לטעון בפרט עם בעיה כזו. אבל לחץ, סחיטה ומניפולציה רק ​​להחמיר.לבנות את העסק שלך כך ביטחון ויראה בהם שלטונו. לחלוק בגלוי את הפנטזיות שלך ולבצע אותם מהם שגורמים להתרגשות נעימה משניהם.

הערכה עצמית

פסיכואנליטיקאי וסקאולוג ג'ל שפירו יודע הכל על ההשפעה של הערכה עצמית לחיים סקסיים של אדם. "הערכה עצמית סקסית משפיעה על כל אחד מהבחירה המינית שלך - עם מי יהיה לך יחסי מין כאשר ובאיזו מגבלות" היא מזהירה.

אז זה היה אותו הלקוח ג'יל: "היא דאגה איך הביט בטן שלה כשהיא יושבת על השותף שלו. היא חלקה את זה או מנסה למשוך אותו, או מנסה להתיישב כך שהבטום נראה שטוח. להתמקד בטן מוסחת אותו ממין עצמו. בתעשייה כדי לקבל הנאה ולהעמיד לדין קרבה, היא הרגישה כמו צופה התבוננות מכל.

בן זוגה הרגיש שהיא לא ניתנת לתהליך והסבירה אותה כחוסר התלהבות למין ואטרקציות אליו (שותף). כתוצאה מכך, הן באופן שווה הפסיקו ליזום מין ".

ההערכה העצמית שלנו מושפעת סרט, פרסום, מגזינים וכל מי להציע לנו תמונות אידיאליזציה של איך הגוף צריך להסתכל. פורנו, כמובן, גם מרוויח את תרומתו. "ניסיון העבודה שלי בסקסופתולוג הראה לי איך אנשים משפיעים על התפשטות פורנו. וגברים, והגברות מקשרות את עצמן עם מה שהם רואים - ספוגי המין שלהם, החזה, הפין, "אכלת ג'יל.

כדי להבין בתוך עצמך, היא מייעצת לנתח את חוויית המין שלו ואת הניסיון של הגוף עצמו מן השנים הצעירות. להבין את ההשפעה עליך. ואז ללכת לחילופי ההעדפות המיניות שלך עם שותף, להקשיב וזה. גם לגלות מה זה אומר לכל אחד מכם.

נשמע במהלך סקס

למה פורנו לא מציאותי דמיון ללא צעדים? למה בנות לפעמים מסדרים מופע שלם במיטה? ד"ר פסיכולוגיה גייל ברומר היה מחבר של מחקר על חיקוי של גניחות סוניסטיות במהלך יחסי מין. היא למדה שכמעט תמיד הנשים גונחות בכוונה משתי סיבות: הם רוצים שהמין הסתיים. הם רוצים לשפר את ההערכה העצמית שלהם.

מרים מורה ומבצעים ב Tantter Barbara Carrells סבור כי "רם" הוא טוב: "ברור שאף אחד לא נספה מן העובדה שהוא לא לפרסם קולות סוניקאים במהלך יחסי מין. אבל הם כל כך הרבה הוסיף לחוויה ארוטית! אם אתה לא פולט צלילים, אתה לא יכול להיות לעתים קרובות לנשום, ואת הנשימה שלך יש צורך לחוויה אורגזמית מורחבת. סקס הוא אנרגיה, והצליל מביא אנרגיה ".

ובכן, זה סקרן.

לחץ

פסיכולוג קליני אלישיה קלארק אומר כי ירידה בליבידו במהלך הלחץ היא burorn שלנו: "במהלך הלחץ, אנחנו צריכים לשרוד, ולא להכפיל".

הלחץ שנרכש מוביל לייצור קורטיזול משופר, אשר גם משפיע על הליבידו. ואם השותף אינו מוכן להתפשר ולבצע דיאלוג, אולי כדאי לחשוב על הפסקת היחסים.

לחץ (דרישת מין משותף)

היא מבהירה כאן למה זה קורה: "אחרי האורגזמה, כמה חומרים כימיים נבדלים, ובחבר'ה זה לוקח קצת שונה והוא יכול להוביל לנמנום. הידע של מה שקורה עם נקודת מבט ביו עשוי לעזור לנשים לקחת את זה לא כל כך באופן אישי ".מה אתה עדיין עושה? אמילי נותן את העצה הרגילה לגברים: "אני באמת קורא לך לפחות לנסות קצת אחרי סקס". ובכן, מה שאתה לא יכול לעשות בשם האהבה!

זה יכול גם לשבש את המחזור הווסת (כך לעצמו סיבה לשמחה) וזה עושה את זה קשה להשיג אורגזמה.מתח שנרכש יכול גם להוביל לפיתוח דיכאון וחרדה, ובמדינה כזו, אנשים רבים פשוט לא לפני סקס. מה אתה עדיין עושה? השתמש בכל השיטות הזמינות והשימושי להירגע - מיוגה ואמבט חם לחבק עם בן זוג (מי יכול מאוחר יותר למין).לשותפים יש רעיונות שונים על איך סקס צריך להיות וכמה פעמים הם צריכים להיות מעורבים.

Просмотров: 239 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar